Saturday 27 October 2012

tYm MudA2 dUlU


Assalamualaikum w.b.t kpada suma yg mbca entry d blog ni….kalo korang rsa tjuk ary ni boring cket…d prsilakan la utk bhnti bca entry kali ni…so, aku nak crita mgenai ksah slam aq wktu kat skolah mnengah plak...wktu kat skola mngah, aku pndah dri skola st.mary sdkan ke sm teknik sdkan…well, demi mgejar mnat aku dlm bdang automotif…hihi…checkitout…




Haa..ni la classmate aku…eh? Xda gurl kew? Hahaha…ada sbnarnya tp cma 2owg jew..



Ni adalah logo klas kmi yg d hsilkn oleh kwan aku sndri…klas kmi d knali sbgai republik seilank…smpai skg aku pon xtahu apa mksd sbnar nma 2…hahaha….yg aku taw, republic adalh sbuah pmrintahan…dan istilah sailank 2 sbnarnya bmksd mlkukan sesuatu prkara tnpa mpedulikn akibat n rsiko nya…btol kew?? Hahaha…



Kain rntang yg kmi hsilkn smasa mymbut hari kmerdekaan…dgan brbekalkn kain putih n mnyak hitam(mnyak enjin)…ni la yg dpt kmi hsilkn dgan idea sndri…stiap cap tgan tsebut mpnyai owner nya sndri iaitu ahli2 dlm klas kmi…hehehe



Haa…2la dua owg gurl yg brada dlm klas kmi…bsama ckgu yg kmi snyangi…wktu ni adalah hari trakhir kmi bsama ckgu…knapa yer? Ckgu kmi pndah ke smnanjung n mgajar d sna…sdih nya…



Haa…tgok la glagat kmi sma 2…hahaha…mklum la majority llaki kn yg brada d dlm klas kmi..suma nak wat2 gengster la plak...skali ckgu dtg, bru nak sbuk tuck-in bju plak…hahaha…itu lah hkikat students…



Akhir skali…ni slah stu lg hsil yg kwan aku wat…cntik x?? hahaha…apa2 pon smua kngan msih tsemat d hti kcilku ini…hihi…so, itu jew la yg aku nak kngsi utk hari ini…gracias allz…